הרשמה
סיסמתך תשלח אליך בדואר אלקטרוני

"דמיון הוא תחילת היצירה. אתה מדמיין את מה שאתה רוצה, אתה רוצה את מה שאתה מדמיין, ולבסוף, אתה יוצר את מה שאתה יוצר" – גור'ג ברנרד שו

הפקת אירוע- 

איזו תגובה זה מעורר אצלך?

לחץ, או התפרצות של יצירה? מתח, או דגדוג באצבעות של התחלה? דבר שלא תעשה מעולם, או שזה אתה, פשוט אתה!?

לכל אדם מרגע הולדתו ועד יומו האחרון יש מספר נקודות שבהם הוא חוגג אירוע משמעותי, האירוע יכול להיות ימי הולדת או אירועים משמעותיים ומכוננים יותר כמו בר מצווה, חתונה, וכמובן חתונת הזהב.

כיום כאשר רובנו אוהבים לתת מקום ליצירתיות שלנו, בעידן שבו כל אחד מחפש את הייחודיות / השונות / המיוחדות / הבולטות אנו נוטים להשקיע המון אנרגיה וכסף בהפקות.

כדי להפיק אירוע צריך לחלוש על מספר לא מבוטל של משימות שחלקן מורכבות יותר וחלקן פחות, החל מהכנת רשימת המוזמנים, הסדרי הישיבה, סגנון האירוע ומתוך זה עיצוב האולם, תפריט האוכל, ועד בחירת צבעי המפות והפרחים.. באירועים שאינם חתונה אז כמובן שמצטרף גם מוטיב התוכן. למרות שאם אתם אנשים יצירתיים גם בחתונה אפשר להכניס תוכן נוסף מלבד D.J.

כל אירוע הוא בעל קסם ייחודי משלו, וכדי להפוך אותו לכזה צריך לפנות למקומות ולבעלי נותני השירות הנכונים, בנוסף צריך להקפיד על כמה כללים:

בחירת סוג ואופי האירוע, מספר מוזמנים, בחירת מקום (אולם/גן אירועים/אירוע בטבע), מסגרת תקציב (חשוב מאוד!!), בחירת תאריך, ביגוד, אנשי מקצוע – נותני שירות, הזמנות, מיתוג, אטרקציות, הפתעות לאורחים, ואפילו דוגמת העוגה, וכו'.

אתן לכם כמה טיפים לפני היציאה שלכם לדרך:

תכנון – קבעו תאריך שיתאים לכם מבחינת עונות השנה – לדוגמא אירועים בטבע נהדר לעשות בעונות המעבר. ודבר שני וודאו שאף אחד מהמכרים, משפחה, וחברים לא מתכנן אירוע לאותו התאריך וזאת כדי למנוע מראש עוגמת נפש.

  1. תיאום ציפיות – שבו ותכתבו כל אחד בנפרד את חלומו כיצד הוא רואה בדמיונו את האירוע, ואז תעשו בניכם תיאום ציפיות, כך שתגיעו לבניית התכנית עצמה, תדעו בדיוק מה הכיוון – חוסך המון מתח ולחץ בזוגיות.
  2. תכנון זמנים – פתחו יומן ורשמו מה עליכם לעשות ומתי –וודאו שאתם לא מעמיסים על עצמכם יותר מדי באותו הזמן.
  3. קניות – זה החלק הכי כייפי בתהליך, לכו תבחרו את המוצרים לבית, עופו עם הדמיון, תקנו דברים משוגעים גם ככה כשיגיעו הילדים הבית התברגן, וכמובן לא לשכוח חליפת חתן, שמלת כלה, וטבעות.
  4. תאמצו חבר שיודע לצלם ותצרפו אותו לכל התהליך שאתם עוברים, החל מהצעת הנישואין ועד הצילומים לפני החתונה.. ואם הוא מספיק מוכשר תקרינו את זה כקליפ בחתונה..
  5. והטיפ הכי חשוב – שחררו ותהנו!!

קחו את הדברים בקלות, תהיו גמישים פתוחים ומכילים אחד את השנייה, ותעברו את הדרך כחוויה מתמשכת שלא תחזור יותר. את הנרגנות תשאירו לזיקנה.

בפוסטים הבאים אמשיך לתת לכם טיפים והכוונה בנושאים נוספים בתחום הפקת האירועים.

נתראה בשמחות.

רחלי.

 

רחלי בן עזרא

רחלי בן עזרא בעלת עסק להפקות אירועים "תשמחו עלי הפקות"
מתמחה בהפקת אירועים ייחודיים, בהתאמה אישית ללקוח
המטרה היא ליצור עמך ועבורך אירוע המותאם לערכים ולהלך הרוח שלכם כיחידים וכמשפחה
כל רעיון או חלום הוא בסיס להגשמה ויצירת חוויה מרגשת.
האירועים, הקונספט הם בעלי תוכן ייחודי וערך מוסף.
על מנת להתאים אירוע במיוחד בשבילכם, אכיר אתכם לעומק, נגבש תמהיל אירוע, נבנה נראות ונשלב את האטרקציות שיתאימו בדיוק לכם, והכל בגישה פרטנית ואישית, מתוך אנרגיה ושמחה.
בגישה פרטנית ואישית, מתוך אנרגיה ושמחה.

Latest posts by רחלי בן עזרא (see all)