Register
A password will be e-mailed to you.

יש הרבה דיבורים על לחיות חיים אותנטיים, להיות אמיתיים, להיות הכי אנחנו. בתכניות ריאלטי ממש מדגישים את זה: אל תשירו כמו מישהו אחר, תהיו אתם. אתם לא חייבים להיות מושלמים, רק תהיו אתם, לעזאזל.

בולשיט שיווקי

אנשים קולטים בולשיט שיווקי מקילומטר. נכון שאתם מזהים ב"הלו, שלום גיברת סולומון" שמישהו מנסה למכור לי משהו, אחרת איך נסביר את זה שכל כך מתעניינים בשלומנו? ושואלים אם אפשר להפריע לנו למספר דקות.

אנחנו מקבלים מיילים עם השם שלנו כשאנחנו יודעים שזה מנגנון אוטומטי שנועד למכור לנו משהו. היום גם מתקבלים מיילים שנוזפים בנו שלא פתחנו את המיילים הקודמים. המשווקים יודעים עלינו המון. לא רק גוגל ופייסבוק ואפל והאפליקציה הארורה של שופרסל שמקליטה אותנו כי הסכמנו בהיסח הדעת.

הם רודפים אחרינו ברימרקטינג לכל מקום. נדמה כאילו אין להם חיים והם עסוקים בלשבת שם ולהציק לנו בלי סוף.  מסמנת לעצמי לחפש איך לבטל את הרימרקטינג על חוות סוסים שהבן הצעיר שלי בדק לפני 4 חודשים כי אמרתי משהו על רכיבה. מטריף אותי בכל פעם שאני רוצה לשמוע שיר ביוטיוב, אני מקבלת פרסומת של חוות סוסים. אולי די עם זה כבר?

הצרכנים החדשים (שמעתי שיש עוד כמוני) נעשים עיוורים לפרסומות ולמסרים שיווקיים. כמה שיותר יפה, מהוקצע ומושלם צועק לכל כיוון שזה תוכן שיווקי. נחמדות יתר, אדיבות יתר, הבטחות יתר כל אלה משדרים "מוכרים לך!!! תיזהרי"

בקיצור. אם פתאום נתקלים במישהו שפשוט אומר את מה שיש לו, בלי מניפולציות, בצורה שהכי מאפיינת אותו, זה פתאום כמו כוס מים מרעננים במקום שיש בו המון קוקה קולה. טבעי, אותנטי, חף מתבניות שיווק לעוסות.

כמו שמזהים מקילומטר את ההוא שרוצה לדחוף לך עלון פרסום בקניון, כך מזהים אנשים אותנטיים במדיה חברתית. כשהם מדברים הם נשמעים היטב בבליל הרעשים הצפויים. אני יודעת לזהות אותם די מהר. יש להם כמה מאפיינים ברורים: הם מייצרים או מביאים תוכן מעניין. פחות שיתופים מ- YNET ודומיו, פחות "קופי פייסט" ויותר חשיבה על מה אני רוצה להגיד.

אוקיי, אז איך נהיים יותר אותנטיים?

תרשו לי להחמיא לכם על השאלה ולמחוא לכם כפיים. באמת אחלה שאלה.

יש המון דרכים למצוא את הקול שלך במדיה חברתית. זה דורש סוג של חיפוש עצמי, קצת אומץ, מוכנות לצאת מתבניות ורצון להנות עם זה ולהתמסר.

אין מתכון אחיד לכולם וזה לא מתאים לכולם.

בא לך לספר לעולם עליך ועל מה שהכי כיף לך לעשות, ובא לך לעשות את זה באמצעות כתיבה, גם אם עובר לך בראש שאת לא ג' קיי רולינג, תכתבי.

אם יוצא לך לדבר ואת מרוצה ממה שיוצא לך מהפה, אז אפשר לכתוב בכיף גדול, בלי לסבול, עם אסטרטגיה המבוססת על תוכן בעיקר.

אז כדאי לדעת שיש לי את הדרכים שלי להוציא החוצה משהו אותנטי מתוך מי שישב בכיסא מולי לכמה שעות, ויתן לי לנער, להציק ולאתגר עם שאלות. עד שמגיעים לסוג של חיוך שבע רצון בשני הצדדים. זה לא תמיד קל או נעים אבל אני מאמינה שזה סוג של הקלה, כי במפגש שאחרי זה מבינים שאתם בנאדם מעניין, התחום שלכם מעניין, יש לכם מה להגיד ומה אפשר לעשות עוד כדי להיות יותר מעניינים.

אז מה עכשיו?

אם משהו מזה נשמע לך סביר והגיוני ובא לך לכתוב פוסט כאן בפרובינציה, אז למה את מחכה?

יש גם הצעה לליווי ועריכה של הטקסט שלך, משהו דה לוקס במחיר הוגן.
אם מעניין, שלחו איתות במייל, בפייסבוק או לטלפון.

ואם מגניב לכם להרים טלפון לפטפט ולקבוע פגישת ייעוץ / ניעור / איפוס
אז –  054-8197733

ואם מתאים לכם למלא כאן טופס ואני אחזור, אז גם סבבה. 

ועכשיו אני אציע לכם חלק ממני, כרגיל מוזיקה שלא היה לי בה שום חלק חוץ מהתמוגגות מלאה.

תבלו ו – KEEP IT REAL

עקבו אחרי

מזי סולומון

מקימת האתר פרובינציה, סקרנית, חובבת מוזיקה ושטויות.
נשואה לאחד גבוה ומגדלת 2 בנים ובן. בדרך כלל מרוצה מהם.
אוהבת לכתוב, לפטפט ולהוביל אנשים להיות יותר טובים לעצמם ולאחרים, אם בא להם.
מומחית באסטרטגית תוכן ומאמינה שאנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מתחברים אליהם.
מקיימת פגישות פיצוח חד פעמיות שמאפשרות לראות את הנתיב האישי שלכם יותר ברור. אני שיניתי את חיי לחלוטין בחיפוש אחר אושר שמחה ואהבה ומשימת חיי היא לעזור לאחרים לעשות את השינוי שהם צריכים כדי להיות מאושרים.
אני מתלהבת, אופטימית ובעלת קול פנימי שהיא חתכת נודניקית שאין לתאר (:
עקבו אחרי