אנחנו תמיד רוצים לפנות לקהל היעד שלנו במקום שבו הוא נמצא. אז זה הגיוני לפנות אליהם בפייסבוק. השאלה הגדולה היא איך?

אפשר בקבוצות – קבוצות זה מעולה. יש כאלה שמרשים לפרסם שם.

אבל האם התעכבתם פעם כדי לקרוא את השרשור של 60 בעלי/בעלות עסקים כדי למצוא משהו שמעניין או שאתם פשוט מניחים שם את הפרסום שלכם ומקווים שמליון ההתראות שתקבלו יהיו בגלל לייקים על הפרסום שלכם.

בתגובה לזותי שתגיד "אבל פעם מישהי פנתה אלי דרך פעילות כזו" או היו לי לייקים – תבדקו אם זו לא השכנה או החברה שתמיד מפרגנת. ואם עשיתם מליונים מפרסום בשרשורים בקבוצות, תרימו טלפון ותלמדו אותי איך עושים את זה.

אל תאמינו לי. תיכנסו לשרשורים כאלה ותראו כמה פרסומים שוממים מלייקים ומלקוחות משלמים תמצאו.

אז מה אפשר לעשות בקבוצות בפייסבוק כדי להביא לקוחות?

דיונים. כן. שיחות. לא תאמינו. אבל אפשר ליצור קשרים בקבוצות. לעניין, להצחיק ולהיות אתם. האם יצא לכם פעם לקרוא פוסט של מישהו ולהקליק על הפרופיל שלו כדי להבין מה הוא עושה ולחטט לו קצת בעמוד?

או! זה אומר שאתם צריכים להיות פעילים ומעניינים. אם תמשיכו להפציץ קבוצות בתוכן פרסומי סטייל: "שמי זוהרה ואני פדיקוריסטית מעולה, הנה תראו מה אמרו עלי… צלצלו ל… " תמשיכו לקבל את אותן תוצאות.

דמיינו שקבוצות הם חדרים שבהם מרוכזים אנשים שמעניין אותם דבר אחד – הם עצמם.

הם מתעניינים לפעמים במי שהגיב לפוסט שלהם, אז תתחילו מזה. ואל תשכחו לפנק את הפרופיל שלכם בתוכן המתאים ובאודות שיעשה חשק להיות חברים שלכם או לקנות מכם משהו.

ותעשו טובה לעצמכם ולכל מנהלי הקבוצות, תפסיקו לפרסם בכח בקבוצות ולהתלונן. תתחילו להיות יצירתיים וליצור תוכן מעניין.

תראו איך פרסמתי בקבוצה בלי בעיה ולא בתוך שרשור ובאתם לקרוא אותי באתר שלי, נכון? וגם לא מחקו אותי, אני מקווה (:

ועניתם על השאלון בתחילת הפוסט. טוב, לא כולם. אבל גרמתי לכם להקליק…

שתפו שתפו כבר אמרתי?

הירשמו עכשיו כדי לכתוב את הפוסט שלכם

עקבו אחרי

מזי סולומון

מקימת האתר פרובינציה, סקרנית, חובבת מוזיקה ושטויות.
נשואה לאחד גבוה ומגדלת 2 בנים ובן. בדרך כלל מרוצה מהם. (:
אוהבת לכתוב, לפטפט ולהוביל אנשים להיות יותר טובים לעצמם ולאחרים, אם בא להם.
מומחית באסטרטגית תוכן ומאמינה שאנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מתחברים אליהם.
עקבו אחרי