מה זה האתר הזה?

אתם נמצאים באתר ששם את הא-נשים מאחורי העסקים במרכז. מתוך תפיסת עולם של אנשים עושים עסקים עם אנשים, בעידן שבו יש תחרות בין הפרסומות היפות יותר הלוגו המוצלח יותר ודף הנחיתה המתוחכם יותר, החלטתי להציע לכם אפשרות לתת ערך ללקוחות שלכם – תוכן. 

פחות כתיבה שיווקית מעונבת ויפה והרבה יותר כתיבה אותנטית של בעלי העסקים.

אנחנו מאמינים שעסקים קטנים צריכים להיות יותר אנשים ופחות מותגים. נספר אחד לשני על החיים שלנו, על תפיסת העולם שלנו ועל העסק שלנו בצורה קצת אחרת.

– //////////////// –

כל מי שיש לו עסק יכול לכתוב כאן?

כן. אנחנו מציעים את הפלטפורמה הזו על מנת שעסקים יקדמו את עצמם בדרך של תוכן. התוכן צריך להיות מעניין ורלוונטי.

יש כאן טיפים איך לכתוב פוסט מעולה  אפשר להעיף שם מבט ולהתחיל לחשוב על רעיון.

התוכן חייב להיות איכותי אחרת לא שיפרנו תדמית, לא נתנו ערך ולא עשינו דבר להביא את הלקוח הבא. אז לא הכל יאושר לפרסום – סורי. אבל זה לטובתכם.

– //////////////// –

איך בדיוק זה מקדם את העסק שלי?

או. שאלה מצוינת שמראה מיקוד במה שחשוב לך – העסק שלך.

כמה תשובות:

הפרסום הרגיל הקיים בכל מקום מפריע לזרימה הטבעית של התנהגות הלקוח הפוטנציאלי שלך.

דוגמא:

הכירו את מירב. מירב היא לקוחה פוטנציאלית שלך. אם היא רואה טלוויזיה, היא מריצה את הפרסומות או עסוקה בנייד. אם היא נכנסת ליוטיוב, היא מותקפת בפרסומות לפני שהיא תוכל לשמוע את השיר שרצתה. אם היא נמצאת בפייסבוק צופה בפוסטים של חברים וקוראת כתבות מעניינות, מופיע לה בפיד פרסום שמזמין אותה לעשות שאיבת שומן או להסיר כתמים מהאוזניים. יכול להיות שהיא קהל היעד, אבל יש עוד אלף פרסומות שהיא רואה והיא די התרגלה לא לראות אותן. היא ממשיכה לגלול הלאה, לחפש משהו מעניין. אם היא היתה רואה את הפוסט שלך: "בא לך לעשות שאיבת שומן אבל את פוחדת שיכאב לך? קבלי 10 שיטות לרדת במשקל בלי שיכאב לך בגוף או בכיס. קראי עוד…" אם זה היה מעניין אותה היא היתה נכנסת וקוראת. נכון? רמת המעורבות שלה גבוהה יחסית. אם היא קראה את הפוסט שלך, ייתכן שהיא תהיה מעוניינת לשמוע עוד.

בעמוד הפוסט אפשר לשלב לוגו, לינקים לאתר ו/או לפייסבוק שלך או אם יש צורך בטופס התעניינות. יש עוד המון אפשרויות, אבל הבנת את העיקרון.

לתוכן מעניין או מגניב יש סיכוי יותר טוב שאנשים ישתפו אותו.

פרסום או פוסטים בפייסבוק נעלמים תוך זמן קצר מהפיד של הלקוחות. עמוד בפרובינציה מסתובב בכל מקום באתר, ועולה כהמלצה למישהו שקורא משהו מאותו התחום.

  • אפשר לקדם אותו בגוגל (תמורת תשלום)
  • אפשר לקדם אותו באתר, שיופיע בכל העמודים בתחום (תמורת תשלום)
  • אפשר לפרסם אותו בקבוצות שבהם אתם כבר חודשים מפרסמים ונמאס לכולם לעשות את אותו הדבר ולקבל את אותן תוצאות.
  • כשאתם מיצרים תוכן טוב, אתם נותנים ערך אמיתי ללקוחות הפוטנציאלים.

הם לומדים להכיר ולחבב אתכם ובסופו של דבר אם אתם מאמינים במשפט "אנשים עושים עסקים עם אנשים" אז אנחנו מציעים להיות יותר אנשים ופחות מותגים.

לתת יותר ערך ללקוח שלכם ולפתח איתו מערכת יחסים של אמון ומקצועיות נתפסת.

– //////////////// –

אפשר להוסיף יותר מפוסט אחד באתר?

רצוי, כדאי ועדיף להכניס כמה שיותר עמודים עם תוכן טוב לאתר.

יותר עמודים = סיכוי יותר גבוה שימצאו אתכם בגוגל.
יותר עמודים  = יותר תוכן שאפשר לקדם אותו בכל מקום. פייסבוק, ניוזלטר וכו'.

– //////////////// –

יש לי אתר, למה כדאי לי לשים כאן את התוכן שלי?

אתר זה מעולה. האם הדפים באתר מקודמים בגוגל? אם כן, אולי באמת לא צריך לשים את התוכן שלך כאן.

באתר מסתובבים אנשים מהאיזור שהם קהל היעד שלך.

ייתכן שהם הגיעו לאתר דרך הקידום בגוגל או מקידום בפייסבוק, נהנו לקרוא משהו בתחום דומה (ספורט וכושר) ופתאום הוצג תוכן בנושא דיאטה שהוא העולם תוכן שלך.

– //////////////// –

אתם יכולים לכתוב לי את התוכן כדי שאני אראה הכי טוב מול הלקוחות שלי?

בטח. אנחנו נותנים את השירות הזה בתשלום.

– //////////////// –

אתם יכולים לקדם את הפוסט שלי בפייסבוק תמורת תשלום?

בטח. אנחנו יכולים לעשות את זה. יש לנו בצוות אנשי מקצוע מעולים בתחום.

– //////////////// –

ומה עם ניהול פייסבוק, הקמת דפי נחיתה, אתרים ודברים כאלה?

ברור. דברו איתנו.
לפעמים אנחנו חוסכים כסף ללקוחות בזה שאנחנו מוצאים להם פתרונות יצירתיים שיענו על הצרכים שלהם גם בלי לעשות מה שכולם עושים. (:

[contact-form-7 id="972" title="טופס צור קשר"]

עקבו אחרי

מזי סולומון

מקימת האתר פרובינציה, סקרנית, חובבת מוזיקה ושטויות.
נשואה לאחד גבוה ומגדלת 2 בנים ובן. בדרך כלל מרוצה מהם. (:
אוהבת לכתוב, לפטפט ולהוביל אנשים להיות יותר טובים לעצמם ולאחרים, אם בא להם.
מומחית באסטרטגית תוכן ומאמינה שאנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מתחברים אליהם.
עקבו אחרי